Special - special - special - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Robin en Maayke - WaarBenJij.nu Special - special - special - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Robin en Maayke - WaarBenJij.nu

Special - special - special

Door: Maayke en Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin en Maayke

21 Maart 2008 | Argentinië, Buenos Aires

(M) Vandaag hebben we Martín, de broer van Máxima ontmoet, sterker nog, we hebben bij hem gegeten. Robin was bang dat ik de vrouwelijke Johan Vlemmix uit zou gaan hangen maar ik heb me keurig gedragen.

(R) Het was het duurste etentje tot nu toe in Argentinië, we waren maar liefst 35 euro kwijt.

(M) Natuurlijk moest ik tijdens het eten een keer naar het toilet en ik vond het best een hele belevenis op een wc-bril te zitten die ook is beroerd door koninklijke billen. Ik ben deze keer trouwens niet in slaap gevallen.

(R) Maayke heeft me gelukkig niet gedwongen om een hele fotoreportage te maken in een vol restaurant en ik mocht mijn klompen en oranje vlaggetjes in de auto laten. Mijn eer is dus gered en we konden de avond waardig afsluiten.

  • 21 Maart 2008 - 05:27

    Monique:

    Ahum........net of jij je niet zou kunnen gedragen in t bijzijn van "beroemdheden" of aanverwanten. ;-) ;-)
    en, en, en...is ie net zoals zijn zussie?

    Hier is het echt maart roert zijn staart : Is het rond de 9 graden met heerlijk zonnetje erbij en denk je dat de lente in aantocht is......binnen 1 minuuut slaat het om en krijg je een sneeuwbui op je kop.
    Das 1 keer leuk, de 2e keer ook nog wel.
    Maar als het zo 5 keer in de week gebeurd en soms wel 4 keer op een dag.
    Nou dan zakt je broek er wel van af.
    Sneeuw is fantastisch en het maakt me ook niet uit als het er van november t/m maart lgt, maar dit is van de zotte.

    Ach in Nederland hebben ze dan geen sneeuw maar die ellende regen....hebben wij het ietsepietsie beter. Maar ook hier hebben we van die regen-ellendige dagen gehad.

    Jullie hebben er nu al ruim een halfjaar met warmte en zon erop zitten.Dus misschien verlang jij wel naar een beetje kou en sneeuw.Neem maar een zonnetje mee volgende maand.En laar haar maar boven Zweden los.

    Dus op naar de lente !!!

    hej då,
    Monique

  • 21 Maart 2008 - 08:48

    Claudia:

    Ik zal even een foto van mezelf mailen, kan je die aan hem geven en zeg er maar bij dat ik vanaf november beschikbaar ben (ongeveer 5 maanden). Leuke vent hoor! Geniet van de laatste weken. X Claud

  • 21 Maart 2008 - 11:31

    Merel:

    Goede foto zeg!! Komt ie bij jullie logeren de volgende keer dat hij in Nederland is? Zou gezellig zijn.

    Wat een belevenissen allemaal. Ongelooflijk de plekken die jullie aandoen. Vanuit een regenachtig Nederland: vrolijk Pasen en tot over een paar weken!

    XXX Merel

  • 21 Maart 2008 - 15:20

    Marijke Kort-bakker:

    Hallo alletwee,

    Vandaag stond in de krant dat de glimlach van Maxima is uitgeroepen tot de mooiste van het land. Het zit kennelijk in de familie.

    groeten,
    Marijke

  • 21 Maart 2008 - 18:47

    Ollie Olsthoorn:

    Hey luitjes, wouw erg leuk allemaal vooral die Maayke en die crok gaaf zeg. Hier in NL alles bon muv de sneeuw en het herft weer dan. In Oirschot alles als vanouds choas dus.

    Blijf lekker genieten

    Gr Ollie

  • 21 Maart 2008 - 21:11

    Saskia:

    Ja, ik herken 'm. Maar mijn Mark is toch zeker knapper.

    Xieje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin en Maayke

Robin en ik hadden een tijdje geleden besloten dat we voordat we de leerplicht echt niet meer kunnen ontlopen (in Duitsland begint die bij zes) nog een keer langer naar Australië en Nieuw-Zeeland wilden. Jammergenoeg wilde Defensie niet met dit plannetje meewerken en dus zit Robin nu voor een halfjaar in Mali en gaan Jelle, Evy en ik vandaag met ons drieën via Dubai naar Brisbane. Daar zullen we eerst een tijdje verblijven bij vrienden die we kennen uit Duitsland, waarna we met een campertje via Canberra naar Melbourne zullen trekken en vervolgens naar Nieuw-Zeeland vliegen. Behalve de vliegtickets hebben we nog niks vastgelegd, zo zijn we lekker flexibel en zien we wel waar we uitkomen. Begin maart gaan we weer terug want we willen natuurlijk niks van Robin's verlof missen!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 40577

Voorgaande reizen:

30 December 2015 - 03 Maart 2016

Papa in Afrika, wij naar Australië & Nieuw-Zeeland

11 September 2011 - 14 November 2011

Jelle's eerste reis

15 Oktober 2009 - 16 November 2009

Zuidwest USA 2009

15 Juli 2008 - 09 Augustus 2008

Zomervakantie 2008: Noorwegen & Zweden

02 September 2007 - 29 April 2008

8 maanden op reis

Landen bezocht: