Thaise attractie - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Robin en Maayke - WaarBenJij.nu Thaise attractie - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Robin en Maayke - WaarBenJij.nu

Thaise attractie

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin en Maayke

20 September 2011 | Thailand, Hua Hin

Thailand heeft er een nieuwe attractie bij... niet voor de toeristen, maar voor de locals: Jelle! Met name de Thaise vrouwtjes kunnen geen genoeg van hem krijgen. Blond haar, blauwe ogen en dikke wangen om in te knijpen. Gelukkig komt al die aandacht voor Jelle ook ten goede aan de service voor ons. Een gemiddelde dag verloopt als volgt: om 8.00 uur gaat onze wekker (J), ontbijt in de luxe Club Millésime met verse jus d'orange, iets van de ontbijtkaart en het buffet. Daarna rusten we met Jelle totdat de hightea begint om vervolgens naar het zwembad te gaan. Van 17.00u tot 19.00u zijn er in de Club gratis cocktails met hapjes en daarna is het weer tijd voor Thais buiten de deur. Tussen de bedrijven door volgt Robin het WK Rugby in Nieuw-Zeeland en ligt Maayke op de massagetafel. Inmiddels staat de vlucht naar Australië voor de deur en gaan we al deze Thaise luxe achter ons laten. Deze keer kopen we in Australië geen wrak maar hebben we gewoon een goed onderhouden campertje gehuurd. We houden jullie op de hoogte.

• 20 September 2011 - 07:56

Ilja:

Hé globetrotters, ben benieuwd naar jullie (nieuwe) avonturen (met of zonder panne). Wens jullie een fantastische vakantie, geniet ervan! Liefs Ilja

• 20 September 2011 - 08:26

Suus:

hoi daar verweg! door alle verbouwperikelen is het langs ons heen gegaan dat jullie weer zo'n prachtige reis zijn gaan maken, ziet er goed uit! heel veel plezier de komende weken, liefs, suus.

• 20 September 2011 - 16:32

Casja:

Hoi hoi, leuk om te horen dat jullie zoooo... genieten. Groetjes uit Bilthoven. Casja

• 20 September 2011 - 18:37

Esther & Jan:

Ha die Robin, Maayke & Jelle,

De foto's zien er heerlijk relaxed uit. Wat een hartenbreker die Jelle, ben benieuwd hoeveel fans hij in Australië krijgt ;-)

Heel veel plezier en goede vlucht!
    Groetjes Jan & Esther

• 21 September 2011 - 06:40

Thom:

Alwéér een high tea?! ;-) Hou dit plezier vooral vol, moet een makkie zijn denk ik.

Hoe vond Jelle de vlucht?

Groetjes!

• 21 September 2011 - 09:23

Marijke Kort-Bakker:

Wat is Jelle gegroeid sinds ik hem gezien heb. Ik kan me voorstellen dat hij een grote attractie is in Thailand. Geweldige foto's.
    groeten,
    Marijke

• 21 September 2011 - 19:11

Stijn:

Hoi Jelle,

Ik ben erg benieuwd hoe de vlucht naar Australië gaat!
    Over 4 weken heb ik mijn verjaardagsfeest....op de volgende moet je echt komen hoor.

Hele fijne reis nog en groetjes aan je ouders van mijn ouders.

Je vriend Stijn

• 22 September 2011 - 07:26

JMRL:

Hè Maay. Geniet ervan!
    Groeten uit een zonnig, warm en ook zeer luxe Side, Turkije.
    X Miep

• 23 September 2011 - 09:01

Hisso:

Zo wereldreizigers, Jelle krijgt het reisvirus met de paplepel ingegoten. Geniet van al het moois om jullie heen. Hier in Nederland krijgen we na ruim 4 maanden weer eens een goede omegablokkade boven ons hoofd hetgeen garant gaat staat voor een goeie nazomer.

• 23 September 2011 - 23:01

Maaike Kort:

Wat een heerlijk ventje is die Jelle! En wat een superfoto's!
    Iets anders: Vrijdagavond is Gina begonnen. Wil je me alsjeblieft z.s.m. even mailen wat je wil?! Ik wil weten wie ik kan blijmaken met een pupje.

• 24 September 2011 - 15:56

Kobus:

En jullie maar denken dat je daar goed zit...in Engeland is het ook best fijn weer, weeeeeeeeeeeeeeeh

• 27 September 2011 - 12:13

Claud:

Aaah, wat schattig! Gaat volgens mij hardstikke goed met de kleine?
    Heerlijk genieten met z'n drietjes!
    Dikke kus Claud

Robin en Maayke

Robin en ik hadden een tijdje geleden besloten dat we voordat we de leerplicht echt niet meer kunnen ontlopen (in Duitsland begint die bij zes) nog een keer langer naar Australië en Nieuw-Zeeland wilden. Jammergenoeg wilde Defensie niet met dit plannetje meewerken en dus zit Robin nu voor een halfjaar in Mali en gaan Jelle, Evy en ik vandaag met ons drieën via Dubai naar Brisbane. Daar zullen we eerst een tijdje verblijven bij vrienden die we kennen uit Duitsland, waarna we met een campertje via Canberra naar Melbourne zullen trekken en vervolgens naar Nieuw-Zeeland vliegen. Behalve de vliegtickets hebben we nog niks vastgelegd, zo zijn we lekker flexibel en zien we wel waar we uitkomen. Begin maart gaan we weer terug want we willen natuurlijk niks van Robin's verlof missen!