Papa in Afrika, wij naar Australië & Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Robin en Maayke - WaarBenJij.nu Papa in Afrika, wij naar Australië & Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Robin en Maayke - WaarBenJij.nu

Papa in Afrika, wij naar Australië & Nieuw-Zeeland

Door: Maayke

Blijf op de hoogte en volg Robin en Maayke

30 December 2015 | Nederland, Amsterdam

Robin en ik hadden een tijdje geleden besloten dat we voordat we de leerplicht echt niet meer kunnen ontlopen (in Duitsland begint die bij zes) nog een keer langer naar Australië en Nieuw-Zeeland wilden. Jammergenoeg wilde Defensie niet met dit plannetje meewerken en dus zit Robin nu voor een halfjaar in Mali en gaan Jelle, Evy en ik vandaag met ons drieën via Dubai naar Brisbane. Daar zullen we eerst een tijdje verblijven bij vrienden die we kennen uit Duitsland, waarna we met een campertje via Canberra naar Melbourne zullen trekken en vervolgens naar Nieuw-Zeeland vliegen. Behalve de vliegtickets hebben we nog niks vastgelegd, zo zijn we lekker flexibel en zien we wel waar we uitkomen. Begin maart gaan we weer terug want we willen natuurlijk niks van Robin's verlof missen!

• 30 December 2015 - 15:08

Janke En Gerry:

Hallo Maayke .Jelle en Evy

Wat een heerlijk vooruitzicht, ik Ben wel een beetle jaloers!!!!!!
    Een goede vliegreis en heeeeeeeeel veel genie ten daar in die mooie landen
    Ben benieuwd naar je reisverslagen , lieve groetjes
    Janke en Gerry. Xxxxxxxxx

• 30 December 2015 - 16:33

Onno:

Hoi Maaike , leuk om weer wat te horen, stoer hoor dat jij zo in je eentje met de kinderen zo'n reis gaat maken. Wel jammer dat Robin niet mee kan. Heel veel plezier en we lezen het allemaal wel.
    Hartelijke groeten
    Onno

• 30 December 2015 - 17:51

Beppy Holwerda Akse:

Hallo Drietal,

Alles tot nu toe volgens planning

• 30 December 2015 - 18:00

Beppy Holwerda Akse:

Nou, ik had weer ruzie met de computer! Vandaar nu vervolg. Volgens de planning zit je nu nog ergens in de lucht. Wat heerlijk om contact te kunnen hebben. Dat was eerder wel anders he? Toen moesten we naar het postkantoor om te faxen. Ik volg jullie verslag, verwacht dat Robin ook meegaat in de deling, want ik denk ook erg vaak aan hem, daar in Afrika. De dagen lengen en voor je het weet is het weer maart, houd ik me voor..... en daarna juni.
    Moeders zijn domme wezens, maar ik denk dat ik in Ien wel een partner heb: al dat gevlieg over de wereld.... ik hoop dat jullie een goede tijd hebben allemaal, dat wel. Maar ik verheug me ook op de verhalen die jullie straks persoonlijk gaan vertellen (!)
    Laat gauw weer van jullie horen.
    Liefs (O)ma X

• 30 December 2015 - 21:25

Ruud Voermans:

Hi Maayke,

Het is zeker een hele onderneming om met Jelle en Evy rond te trekken, maar het zal een enorme ervaring voor ze zijn, ook al zijn ze nog jong. Geniet er van en doe Robin de groeten. We zullen je reisverslag regelmatig volgen.

G'day mate,

Ruud&Marjan

• 30 December 2015 - 22:00

Maria Nijland:

Hey lieve maay, leuk om zo van jullie te horen! Hoop dat je goede reis heb met de kinderen, dat zal niet meevallen.... Gelukkig kom je aan bij vrienden...
    Wij gaan morgen aan de slag met de oliebollen!
    Veel plezier, hoop snel van jullie te horen!
    Dikke kus!

• 30 December 2015 - 22:00

Nicole De Wolf:

He Maayke,
    Geniet van jullie avontuur. Robin zit vast al op zijn dakterras over de Niger uit te kijken, dus ik zou ook heel snel op zoek gaan naar de zon! Enjoy down under, maar nu met kids!
    Wij denken vanaf de skipiste aan jullie. Groetjes Nicole

• 30 December 2015 - 22:52

Ad En Ineke Van Den Beemt:

Hallo Maayke, Jelle en Evy.
    Nog maar een paar uurtjes geleden hebben wij jullie afgeleverd op Schiphol en nu al staat er een reisverslag op de PC. Heb intussen ook al een leuke foto ontvangen van de kids in het vliegtuig, die vol overgave naar een leuke film zitten te kijken. Wij houden ons aanbevolen voor nog meer foto's, maar die zullen beslist nog wel volgen.
    Het is nu wel heel erg stil in huize van den Beemt.
    Heel veel liefs van ons. Een dikke kus voor Jelle en Evy.

• 31 December 2015 - 09:25

Jan En Esther :

Heel veel plezier Maayke, Jelle en Evy en een goede jaarwisseling 2x geloof ik ;-) in Australië en voor Robin in Mali!! Wij proosten vanavond op jullie XX Jan en Esther

• 01 Januari 2016 - 12:25

Eric Brinkhorst:

Zo, nog maar eens op reis. Je hebt groot gelijk nu het nog kan. Veel sterkte met Jelle en Evy erbij, dat zal niet altijd even makkelijk zijn als je alleen bent. Trouwens ook nog het beste voor2016!

• 02 Januari 2016 - 14:13

Cees En Rian Van Nispen:

Hoi Maayke,

Vanmorgen Ineke gesproken en nu weten we hoe de vork precies in de steel zit. Wij dachten dat jullie met zijn vieren op pad waren en nu blijkt die Robin in Mali te zitten. Van Ineke jullie waarbenjij.nu adres gekregen zodat we jullie kunnen volgen.

Ik zoek het wat dichter bij huis en ga met Smiegel dinsdag naar Amsterdam lopen, 200 km met 5 overnachtingen.

Veel plezier down under en wij blijven jullie volgen.

Happy New Year

Rian en Ces

• 04 Januari 2016 - 10:47

Stans Wegenwijs:

lieve, stoere Maayke,
    je bent en blijft een bikkel!
    fantastisch dat je deze onderneming opstart en er vol voor gaat.
    je kunt het en dat weet Robin ook.
    heel veel plezier en hou ons op de hoogte.
    x

• 05 Januari 2016 - 11:52

Willem Kort:

Hoi Maayke leuk om je verslag te lezen, Marijke las dat altijd met veel plezier. Een gelukkig en gezond 2016 en genieten van je vakantiereis nu het nog kan vanwege de leerplicht van de kinderen. Willem Kort

• 13 Januari 2016 - 11:22

Diny En Gerard:

Hoi Maaike.

Wat ben je toch een avonturier , stoer hoor.
    Het is jou wel toe te vertrouwen dit soort reizen.
    wij wensen jullie veel plezier genieten maar!
    Groetjes .
    Diny en Gerard